fbpx

Data protection

Privacy policy.


POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE – VERNA Doors SRL

Această politică de confidențialitate (data protection) este furnizată de compania VERNA Doors SRL, companie înregistrată în România, cu numărul de înregistrare RO1234567, cu sediul principal în Alba Iulia, Județul Alba. Facem parte dintr-o companie care fabrică uși inteligente și unicate de lux de înaltă calitate.

Din când în când, ca parte a activității noastre, colectăm și folosim anumite informații personale despre persoanele cu care avem contact (se referă la persoane din aceste politici ca “dvs.” sau “dvs.” sau “persoane de contact”). În general, colectăm informații personale despre 2 tipuri de persoane:

― cumpărătorii finali ai produselor noastre (cumpărători potențiali și cumpărători existenți);
― contactele noastre de afaceri (furnizori și distribuitori).

Vedeți capitolele de mai jos, care explică diferențele dintre modul în care tratăm aceste două categorii.

În conformitate cu legea privind data protection, avem anumite responsabilități juridice cu privire la modul în care colectăm, folosim și împărtășim informațiile dvs. personale.

Această politică explică practicile noastre de confidențialitate și acoperă următoarele:

― Tipul de persoane ale căror date personale colectăm
― Ce informații personale despre dvs. colectăm și le folosim
― Surse de informații cu caracter personal
― Cum folosim informațiile dvs. personale
― Ce activitate de marketing asumăm
― Cu cine împărtășim informațiile dvs. personale
― Cât timp vă păstrăm informațiile personale
― Orice transfer care implică informațiile dvs. personale
― Cum justificăm din punct de vedere legal utilizarea informațiilor dvs. personale
― Drepturile dvs. legale în legătură cu informațiile dvs. personale
― Utilizarea cookie-urilor
― Alte informații relevante, inclusiv despre cum să ne contactați

 

1. CE FEL DE INFORMAȚII PERSONALE COLECTĂM

Colectăm și folosim informațiile personale referitoare la următoarele tipuri de persoane:

Cumpărători

Cumpărători existenți ― deținem informații personale despre cumpărătorii existenți care au achiziționat deja produsele noastre de la distribuitorii noștri. Vindem produsele noastre (prin distribuitori) consumatorilor individuali și, de asemenea, cumpărătorilor comerciali.
Cumpărători potențiali ― colectăm informații despre persoane (sau persoane din întreprinderi) care sunt interesate de produsele noastre, de exemplu dacă ne-ați telefonat sau ați înregistrat un interes prin e-mail sau pe site-ul nostru sau ați putea participa la un eveniment în care produsele noastre sunt expuse, cum ar fi un târg.

Contacte de afaceri

― Contacte la distribuitorii noștri ― colectăm și folosim datele de contact ale persoanelor cu care colaborăm la companii care distribuie produsele noastre.
― Contacte la furnizorii noștri ― colectăm și folosim anumite informații personale despre persoanele care lucrează la organizațiile care ne furnizează bunuri și servicii (de exemplu, companii de furnizare, furnizori de servicii IT, firme de contabilitate, consilieri juridici etc.).

 

2. CE INFORMAȚII PERSONALE DESPRE VOI COLECTĂM ȘI UTILIZARĂM

În funcție de datele ale căror date personale colectăm și le folosim (după cum se indică mai sus), informațiile vor consta în general din:

Pentru cumpărători

[a] cumpărători potențiali și existenți (consumatori): numele, adresa de e-mail, numărul de telefon personal și adresa de domiciliu;
[b] cumpărători potențiali și existenți (întreprinderi): numele, adresa de e-mail de serviciu, numărul de telefon al locului de muncă și locul de muncă, titlul postului.

Pentru contacte de afaceri

[c] contacte la distribuitorii noștri: numele, titlul postului, adresa de e-mail, numărul de telefon, locul de muncă, calificările relevante și adresa de lucru.
[d] contacte la furnizorii noștri: numele, titlul postului, locul de muncă, adresa de e-mail, numărul de telefon și adresa de lucru.

Prin urmare, nu colectăm date personale sensibile despre persoane, cum ar fi detalii despre condițiile lor de sănătate, rasă, etnie, sexualitate etc..

 

3. SURSELE INFORMAȚIILOR PERSONALE

Cumpărători

[a] informațiile pe care ni le furnizați direct ― atunci când ne contactezi, de exemplu prin e-mail, dacă ne sunați sau contactați site-ul nostru, de ex. dacă vă înscrieți pentru newsletter-ul nostru.
[b] din evenimentele la care participați (numai potențialii cumpărători) ― promovăm produsele noastre la diferite târguri din Marea Britanie și Irlanda – puteți participa la acestea și vă putem transmite detaliile dvs. de contact la noi sau la o terță parte la târg.

De exemplu, puteți transmite datele dvs. de contact unui distribuitor VERNA la târg atunci când completați un formular. În mod alternativ, este posibil să primim informațiile dvs. personale de la organizatorul evenimentului, de ex. dacă scanăm în permisul dvs. la standul nostru, ceea ce înseamnă că informațiile dvs. personale sunt împărtășite cu noi prin intermediul organizatorului evenimentului.

[c] de la distribuitorii noștri ― de exemplu, dacă sunteți un cumpărător sau cumpărător potențial și contactați telefonic un distribuitor cu o interogare, acesta poate să ne transmită detaliile de contact împreună cu detaliile interogării dvs., de ex. cu privire la o cotă pentru anumite produse.
[d] din campania noastră de e-marketing ― primim numele și adresele de e-mail și numerele de telefon ale potențialilor cumpărători care ne-au transmis detaliile prin intermediul pop-up-ului nostru online (operat de o companie numită Push Group Limited, care utilizează Google Analytics și module cookie ), care pot apărea utilizatorilor online dacă caută “VERNA” sau alte cuvinte-cheie. Pop-ul apare utilizatorilor online prin utilizarea cookie-urilor.

Contacte de afaceri

[e] Informații de la angajatorul dvs. ― angajatorul dvs. poate să ne transmită datele dvs. de contact, de exemplu dacă doriți să acționați ca un punct de contact la un distribuitor (de exemplu, reprezentantul de vânzări) sau la un furnizor.
[f] direct de la dvs. ― ne puteți transmite detaliile dvs. de contact.

 

4. CUM VĂ UTILIZA INFORMAȚIILE PERSONALE

Cumpărători existenți

[a] gestionarea relației noastre cu cumpărătorii existenți ― folosim informațiile personale ale cumpărătorilor existenți pentru a gestiona relația noastră cu aceștia; acest lucru este în interesele noastre legitime de afaceri, deoarece este necesar din următoarele motive:
[I] ca parte a procesului de vânzare;
[II] pentru livrarea produselor noastre;
[III] post vânzare, inclusiv gestionarea cererilor de garanție și prelucrarea cererilor primite de la cumpărători și
[IV] alte scopuri similare legate de sprijinul cumpărătorului.

Cumpărători potențiali (numai pentru reclame)

[b] vânzări ― primim anchete cu privire la prețul produselor noastre, ceea ce poate implica primirea și răspunsul la o solicitare de la un potențial cumpărător, de ex. să furnizeze o ofertă (direct sau prin intermediul unui distribuitor). Și asta se întâmplă și în interesele noastre legitime de afaceri. Pentru potențialii cumpărători care sunt consumatori, acest lucru se face numai prin intermediul distribuitorului.

Contacte de afaceri

[c] distribuitori ― folosim informațiile personale ale contactelor la distribuitorii noștri, ca parte a intereselor noastre legitime de afaceri, în special pentru a gestiona eficient și a comunica cu distribuitorii noștri, pentru a facilita promovarea, vânzarea și distribuirea eficientă a produselor noastre.
[d] relațiile zilnice cu furnizorii ― trebuie să comunicăm eficient și eficient cu furnizorii noștri terți, ca parte a intereselor noastre legitime de afaceri, pentru a le permite să ne ofere servicii în timp util și eficient. Prin urmare, folosim informații personale pentru comunicarea zilnică și gestionarea relațiilor cu astfel de părți. Metodele noastre de comunicare includ corespondența scrisă, e-mailul, telefonul, videoconferințele online și întâlnirile față în față.
[e] gestionarea conturilor și a altor scopuri administrative interne ― este în interesele noastre legitime de afaceri să procesăm anumite informații personale limitate pentru alte scopuri administrative interne, inclusiv în ceea ce privește înființarea și gestionarea conturilor cu furnizorii noștri, facturarea facturilor etc.

De asemenea, desfășurăm diverse activități de marketing ― consultați paragraful 5 de mai jos pentru mai multe informații despre acest lucru.

 

5. ACTIVITĂȚI DE MARKETING

Newsletters către distribuitori

Noi trimitem newsletter-ul nostru distribuitorilor existenți prin e-mail. Ne bazăm pe interese legitime pentru aceste scopuri.

Campania de e-marketing ― potențialii cumpărători

[a] după cum sa menționat mai sus la punctul 3 litera (d), este posibil ca oamenii să ne dea informațiile personale prin intermediul pop-up-ului nostru online. Utilizăm aceste informații în următoarele scopuri:
[I] să vă trimitem broșura prin e-mail (vom colecta doar numele dvs. și adresa de e-mail în acest scop); și / sau
[II] să vă transmiteți numele, adresa de e-mail și numărul de telefon unuia dintre distribuitorii noștri pentru a vă contacta în legătură cu o potențială vânzare a produselor noastre.
Vom folosi datele dvs. personale numai în scopurile de mai sus, în cazul în care ne-ați dat acordul dvs. prealabil în acest sens.
De asemenea, aveți dreptul să renunțați la marketingul direct în orice moment ― consultați paragraful 10 de mai jos pentru mai multe detalii despre acest drept și celelalte drepturi.

 

6. PĂRȚILE INFORMAȚIILOR TALE PERSONALE CARE ȚI LE ÎMPĂRTĂȘIM CU

Informațiile dvs. personale sunt împărtășite cu următoarele părți:

Partajare internă

[a] partajarea internă ― din când în când, informațiile dvs. personale pot fi partajate intern, cu compania VERNA Doors SRL, cu sediul în Alba Iulia, Județul Alba, România.

Partajare extern

[a] cu distribuitorii noștri (numai cumpărători comerciali) ― transmitem distribuitorilor noștri informații personale ale cumpărătorilor comerciali existenți și potențiali, distribuitorilor pentru a trata vânzarea și relația ulterioară, de ex. să se ocupe de serviciile post-vânzare și problemele de garanție.
[b] cu furnizorii noștri (numai cumpărători comerciali) ― furnizăm informații personale ale cumpărătorilor companiilor noastre de livrare care livrează produsele.
[c] cu furnizorii noștri de servicii IT (cumpărători (comerciali și consumatori) și contacte de afaceri), furnizorii care ne furnizează sisteme informatice, în special furnizorul nostru de software CRM, pot avea ocazional supravegheat accesul la componentele sistemelor IT care conțin informații personale, pentru întreținere și suport.

Atunci când împărtășim informații personale cu terțe părți, atunci când este posibil, avem, în general, contracte cu astfel de terțe părți, ceea ce asigură că acestea vă vor proteja informațiile personale și nu le vor folosi în orice scop dincolo de a ne furniza serviciile noastre.

 

7. CÂT DE MULT VĂ REȚINEM INFORMAȚIILE PERSONALE

Durata de timp în care vă păstrăm informațiile personale variază în funcție de tipul de persoană ale cărei informații personale le-am colectat și despre ce se utilizează:

― Tipul de persoană | Perioada de păstrare aplicabilă
Cumpărători existenți | Timp de 10 ani de la data achiziționării, deoarece oferim garanții care durează până la 10 ani. Consultați certificatul de garanție pentru informații detaliate privind diferitele perioade de garanție.
Potențiali cumpărători | Pentru o perioadă maximă de 3 ani ― justificarea fiind că, din experiența noastră, mulți potențiali cumpărători fac o anchetă inițială despre achiziționarea produselor noastre și apoi ne revin la noi doar 2-3 ani mai târziu, odată ce sunt în măsură să meargă mai departe cumpărare.
Contacte la furnizorii noștri | Pe durata contractului pe care îl avem cu un furnizor plus 7 ani.
Contacte la distribuitorii noștri | Pe durata contractului pe care îl avem cu un distribuitor plus 7 ani.

 

8. TRANSFERUL INFORMAȚIILOR PERSONALE

Nu vă vom transfera informațiile personale în afara Spațiului Economic European (SEE).

 

9. MOTIVE JURIDICE PENTRU PROCESAREA INFORMAȚIILOR PERSONALE

Orice utilizare pe care o facem informațiilor dvs. trebuie să îndeplinească un temei juridic în lista stabilită de legea privind data protection. Vedeți mai sus în legătură cu diferitele utilizări, cu privire la motivele juridice pe care ne bazăm ― în funcție de utilizare, acesta este fie un consimțământ, fie în interesele noastre legitime de afaceri.

 

10. DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ PRIVIND INFORMAȚIILE PERSONALE

Dacă aveți întrebări legate de utilizarea de către dvs. a informațiilor dvs. personale, trebuie mai întâi să ne contactați utilizând datele de contact din paragraful 11 ​​de mai jos. În anumite condiții, este posibil să aveți dreptul:

[a] cereți-ne să vă furnizăm detalii suplimentare cu privire la modul în care folosim informațiile dvs. personale;
[b] cereți-ne să vă furnizăm o copie electronică a informațiilor personale pe care ni le-ați furnizat;
[c] să ne solicităm să actualizăm orice inexactitate în informațiile personale pe care le deținem;
[d] să ne solicităm să transferăm o copie a informațiilor dvs. personale unui alt operator de date, într-un format structurat, ușor de citit și utilizat în mod obișnuit;
[e] ne obligă să ștergem orice informații personale pe care nu mai avem un motiv legal de utilizat;
[f] ne obligăm să ne limităm utilizarea informațiilor dvs. personale;
[g] în cazul în care prelucrarea informațiilor dvs. personale se bazează pe faptul că noi primim acordul dvs., dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment;
[h] dacă indicăm faptul că folosim informațiile dvs. personale în scopuri de marketing direct, obiectează în orice moment la primirea oricărui alt marketing direct de la noi;
[i] să se plângă în orice moment comisarului pentru informații;
[j] obiectați utilizării de către dvs. a informațiilor dvs. personale care se bazează pe temeiul juridic al “intereselor legitime”, după cum sa arătat mai sus. În cazul în care oricare dintre utilizările noastre de informații personale bazate numai pe acest temei legal vă provoacă vătămări nejustificate, atunci trebuie să încetați să utilizați informațiile dvs. personale în acest scop.

Exercitarea acestor drepturi este supusă anumitor condiții și scutiri, de exemplu pentru a proteja interesul public de a investiga infracțiunile sau de a proteja privilegiile legale. Dacă vă exercitați oricare dintre aceste drepturi, vom verifica drepturile dvs. și vom răspunde în majoritatea cazurilor într-o lună.

Dacă nu sunteți mulțumit de utilizarea de către dvs. a informațiilor dvs. personale sau a răspunsului nostru către dvs., vă puteți plânge la contactul menționat la punctul 11 ​​de mai jos.

 

Cookies

11. ALTE INFORMAȚII […ȘI AICI]

Vom face eforturi rezonabile pentru a vă asigura că informațiile dvs. personale sunt corecte. Pentru a ne ajuta în acest sens, trebuie să ne anunțați orice modificare a informațiilor dvs. personale, contactând-ne, după cum este descris mai jos.

Din când în când, putem face schimbări în operațiunile și serviciile pe care le furnizăm și, prin urmare, politica de confidențialitate se poate schimba oricând în viitor. Prin urmare, vă încurajăm să vă revizuiți din când în când, pentru a vă informa despre modul în care folosim informațiile dvs. personale.

Suntem obligați să aplicăm măsuri de securitate tehnice și organizaționale adecvate pentru a vă proteja informațiile personale de orice pierdere, distrugere, deteriorare sau dezvăluire ilegală. Cu toate acestea, nici o transmitere a informațiilor personale nu poate fi garantată ca fiind sigură. Prin urmare, rețineți că nu putem garanta securitatea informațiilor personale pe care le transmiteți sau pe care le transferăm către dvs.

Dacă doriți mai multe informații despre problemele stabilite în această politică, vă rugăm să contactați: contact@verna.ro

Revizie data protection: 11/ianuarie/2019

Don`t copy text!
Acest site folosește cookie-uri. Unele dintre ele sunt esențiale, în timp ce altele ne ajută să îmbunătățim experiența.
× Scrie-ne pe WhatsApp.