FAQ
Aveti intrebari?
Avem raspunsuri…
Activitatea noastra de intermediere national internationala, se bazeaza pe marfuri generale, marfuri alimentare, marfuri de tip ADR, deseuri gunoiere, transport agabaritic, transport animale vii si alte tipuri de marfuri.
• Tipul de transport
• Adresa de incarcare si adresa de descarcare
• Detalii generale de incarcare (numar paleti, dimensiuni, greutate)
• Conditii de livrare
Externalizarea logisticii dumneavoastre este o etapa mare, dar si foarte importanta pentru fiecare antreprenor. Multi antreprenori ezita sa faca acest pas, dar sincer, fiecare minut pe care il petreceti in a expedia singuri marfurile, va costa probabil unul sau doi clienti sau scaderea in productie sau de a va genera cheltuieli extra; dar cel mai probabil, poate provoca 1-3 riduri.
Daca raspunsul este: ❝cu greu putem spune exact cat timp trece❞, atunci probabil ca este deja prea mult timp; timp in care comania poate sa isi imbunatateasca mai mult punctele forte; cum ar fi optimizarea productie.
Ne puteti contacta telefonic pe numerele de telefon pe care le gasiti in antetul, subsolul sau pagina de contact cat si printr-un email completand formularul pentru Departamentul Conducere din pagina de CONTACT.
Pentru a obtine o cotatie de pret pentru transportul unei marfuri, va rugam sa completati formularul din stanga sau accesati pagina „Cotatii„. Ne puteti contacta si telefonic la numarul de telefon din antetul sau subsolul site-ului. Va stam la dispozitie in orice moment.
Plata pentru marfurile gestionate pe bursa de transport dupa primirea documentelor in original (comanda semnata/stampilata, CMR minim 2 bucati si factura in original), se face in termen de 45 de zile lucratoare; insa ne dorim ca acest termen sa il reducem in viitor si platile sa fie facute la primirea documentelor.